fbpx

FAQ

Oczywiście, myjemy okna sezonowo. Jeśli chcesz zamówić mycie okien w pakiecie ze sprzątaniem mieszkania, wtedy zapłacisz 30zl za jedno okno (130×140 cm).  Jednak, jeżeli zamawiasz tylko i wyłącznie mycie okien, cena owej usługi będzie wyższa tylko o 15zl.

W przypadku, gdy masz duże okna/okno panoramowe, pracownik musi wycenić pracę będąc u Ciebie w mieszkaniu albo domu, przeliczając rozmiar okna na nasze standardowe wymiary (130×140 cm). 

1. Nie myjemy żyrandoli! Nigdy! Żyrandole są różne: szalenie drogie, z dużą ilością drobnych części, kryształowe, często muszą być zdejmowane, niestety nasze pracownicy nie mogą tego zrobić.

2. Żaluzje. Jak pokazuje praktyka – żaluzje pękają przy pierwszym dotknięciu. Przecieranie nie jest dobrą opcją, najlepiej jest je zdjąć i umyć pod wodą. Demontaż jest problemem.

3. Nie przenosimy ciężkich przedmiotów. Dlaczego? Nasi pracownicy to delikatne kobiety, które nie mogą podnosić i przesuwać ciężarów takich jak: lodówki, łóżka, szafki, sofy, stoły, szafki nocne czy ciężkie doniczki. Mogą zrobić sobie krzywdę oraz uszkodzić podłogę.

4. Nie czyścimy materacy, mebli, tylko je odkurzamy. Nie mamy pralni chemicznej.

5. Nie wycieramy kurzu na liściach kwiatów.

6. Nie czyścimy wnętrza okapu kuchennego, tylko z zewnątrz.

Abonament – to pakiet sprzątań na miesiąc (min. 2 sprzątania w miesiącu). Pakiet jest ważny 30 dni od momentu pierwszego sprzątania. Po pierwszym sprzątaniu musicie Państwo zapłacić za cały pakiet (przeliczyć wartość usługi można tutaj, w zakładce „Abonament”), następnie otrzymacie od nas SMS-a z informacją, że pakiet jest opłacony, z datą ważności i prośbą o podanie daty następnego sprzątania.

Nie przedłużamy abonamentu! Niewykorzystane sprzątania przepadają. Będziemy mogli przenieść ekwiwalentną kwotę za niewykorzystane sprzątanie na jednorazowe sprzątanie pod warunkiem dopłaty różnicy w cenie. Na przykład, cena jednego sprzątania kawalerki w abonamencie wynosi 120 zł, cena jednorazowego sprzątania 149 zł. Czyli dopłacą Państwo różnicę 29 zł.

Nasi pracownicy przechodzą długi proces rekrutacji. Pierwszym krokiem jest rozmowa kwalifikacyjna. W następnej kolejności sprawdzamy ich na podstawie rejestru karnego czy historii kredytowej. Kolejnym krokiem jest zaproszenie na szkolenie, gdzie dowiadują się o specyfice pracy z klientem oraz o tym jak wygląda prawidłowy proces sprzątania. Po zakończeniu szkolenia należy zaliczyć egzamin, który składa się ze 100 pytań. Ostatnim etapem jest staż, który odbywa się pod kontrolą starszego cleanera. Dopiero po zweryfikowaniu, że pracownik nie popełnia błędów, zostaje zatrudniony.

Sprzątamy według standardów. Po zakończeniu sprzątania cleaner wypełnia listę kontrolną, gdzie odznacza przeprowadzoną pracę. Klient wraz z managerem sprawdzają, według zaznaczonych pozycji na liście jakość sprzątania.  W przypadku jakichkolwiek braków lub wad, cleaner natychmiast poprawi swoją pracę.

Mamy wykwalifikowaną kadrę, dokładnie weryfikujemy i szkolimy pracowników. Nie posiadamy pracowników tymczasowych tyko stały personel. Jeśli w trakcie sprzątania coś pójdzie nie tak, szybko naprawimy szkody z naszego funduszu rezerwowego. Zapewniamy ubezpieczenie do 1 mln zł.

Płatność odbywa się na koniec sprzątania, po tym, jak praca zostanie sprawdzona. Możecie Państwo zapłacić gotówką lub kartą płatniczą.

Tak, jeżeli zleceniodawca zapewni stabilną powierzchnię. Prosimy o uwzględnienie takiej informacji w uwagach do zamówienia

W większości przypadkach sprzątamy u klientów 2-4 razy w miesiącu, a czyszczenie tych powierzchni jest wymagane średnio raz na miesiąc, dlatego też uwzględniliśmy je w dodatkowych usługach.

Sprzątanie domyślnie obejmuje odkurzanie wszystkich mebli. Jeżeli potrzebujecie Państwo usunąć plamy lub czyszczenia parownicą, zalecamy skorzystać z serwisów specjalizujących się w tych dziedzinach.

Scroll Up

PL

FAQ

Praca w zespole sprzątającym

Szybki kontakt:

+48 733 437 942

Zostaw swój adres email, a wyślemy Ci kod rabatowy na 10%
Zostaw swój adres email, a wyślemy Ci kod rabatowy na 10%